days of our lives

Ibland vet jg precis vad jag ska skriva, men ibland har jag sånn kramp i fingrarna att jag e övertygad om att jag är falamad. Det är likadant med min hjärna. Idag har jag gjort allt bra och rätt på jobb, fram till fem minuter innan vi slutade. Då hade jag missat att förbereda inför måndag. FUCK! Jag var kalr en kvart efter alla andra... men jag åkte snabbtåg till oslo, köpte mig en flaska vin, tackade nej till kaffe, blev frestad att jobba även om jag först blivit erbjuden att vara fri imorgon... nej om någon i min vänskapskrets ska ut ikväll ska jag också det, för jag behöver lite dans och alkohol!



Jepp, jag ska ligga bänkad framför tvn imorgon och kolla på film efter film efter film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0