She´s a maniac!

Jag skrev nästan precis att jag inte planerde några längre utlandsresor och att tanken var att jag ska vara bosatt i Helsingborg dem kommande åren, but its totaly a lie! Jag vill ut och se mig om i världen. Jag sliter som ett djur dagarna i ända för att få göra detta. Jag hoppas bara att hyresvärdarn går på mitt fjäsk oh ger mig en lägenhet!

Precis skikade jag två bilder till en norsk agentur. Hehe. Hoppas dem svarar. Nu ska jag hoppa i säng och Lovie ska bli den första som anmäler sig officiellt till balen. Det närmar sig med stormsteg nu.

Gut nacht!


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag blir den andra då!! men väntar med att sätta in pengarna för än jag vet om anton ska med, så sätter vi in samtidigt. puss!

2008-11-13 @ 15:10:49
URL: http://annikasord.blogg.se/
Postat av: lollo

vad är det för bal?(:

2008-11-19 @ 17:25:15
URL: http://pickelnyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0