Tierd as hell!

Jag har glidit in i fabriken igen en runda som sagt. Men första dagen var bara halv, skönt! Efter en tidig morgon, "hårt arbete" bar det av in till Helsingborg för att fortsätta med filmen, kul o träffa dem andra igen och att mina fina vänner också fick bli statister. Jag längtar efter det färdiga resultatet!

Imorgon ska jag offra mig för ett bad. Huha, jag hoppas verkligen på lite värme! Men först ska jag jobba, hela dagen. Och nu måste jag ordna min lunch, blir nog lite bulgur o laxsallad. NICE!
Därefter hugger jag in på en ny bok, för min del, "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf. Någon som läst den innan?

Sen blir det god natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej, det är inte jag.

2008-06-24 @ 21:56:00
URL: http://liihna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0