SATC blahablaha!

Jag har oxå varit o kollat på SATC-the movie! Ja den var bra, lika bra som alla påstår. Dock var jag inte jättenöjd med grannarna i salongen.

Vi fick en impuls o åkte o kollade på filmen, nu, innan alla har hunnit berätta vad som händer. Eftersom det var en impuls hamnade vi ganska lång fram i salongen. Och vem rasar in sist i salongen om inte, som E hade sagt, ärkebitch 1 och ärkebitck 2(fast E hade använt namnen).
Ärkebitch 1: Tjejen som lurade till sig min bästa killkompis även mitt ex, förbjöd honom att umgås med mig o därefter vara snäll mot mig när vi väl sågs o när vi inte gjorde det snackade hon en massa skit.
Ärkebitch 2: Den förstnämndas följeslagare och snodde min mr. BIG, mitt framför näsan på mig. Lätsas även hon vara trevlig när vi är öga mot öga.
Men från mr. BIG har det framkommit att dessa två satmaror inte är dessa gulliga tjejer dem ger sken om.

En intressant incident tyckte jag!

Dessutom har jag hunnit plåta med J, han e grym. Jag var sjuk o mådde som en kratta, det resulterade i halv taskigt med poser och tråkig miner. Jag hoppas han förlåter mig och att vi provar ett nytt sammarbete!

Nu behöver jag energi, ska kryp till sängs och hoppas på att morgondagen blir en trevligare dag!

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0