Ångest!

Fredagkväll: Möter M hos J, C kommer hem, alkoholintag ökar timme efter timme, sover hos J.
Lördagmorgon: Vaknar hos J försent, missat tågret, åker till Malmö för shopping.
Lördagkväll: Lämnar malmö åker till kusin o firar hans 22årsdag, alkoholintag förmycket, träffar brudarna i HBG, alkoholintag ökar avsevärt.
Söndag: Somnar långt om länge tillsammans med S inpå morgonkvisten, vaknar möter E, tåget hem och släktkalas hela kvällen.
Måndagmorgon: Ångest!

Shit, jag älskar att hata måndagmorgon när ångesten är som värst. När man känner sig som tröttast, när man inte vet om man bör lämna landet och starta om från början. Men när allt väl hände var det ju kul, vist behövde man den sista drinken för att allt skulle bli så knasigt som det blev. Mest ångest var det att kolla kontot, men nu har jag lyckats med det oxå. De blir en helg nästa helg oxå!



Linnea, Carro(som kom hem efter ett halvår i Australien) Johan och jag.



Jag och HBGs godast öl! Hoegaarden i think



Snygg-Sara o snygg-Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0