Vi brukar drömma oss bort

Igår beställde jag fint väder och vips så fick jag det, undrar om de funkar för resten av sommaren oxå.

Idag var iaf jag med familjen på hörbymarknad. Jag har tröttnat på grejen med marknader, men jag hittade två söta ringar en plånbok och ett par superfina tofflor, som dock inte fick följa med hem. Men jag måste verkligen tänka på den saken, dem var blommiga och eftersom jag aldrig lärt mig gå i tofflor så fanns det remmar om anklarna(tacka gud för det!), nissarna som ålde dem skulle vidare på fler marknader och då kasnke jag skickar bud med min kära mamma.



På fredag kanske Lola kommer på besök och då ska  vi och min bror  göra något galet om vi lyckas boka en tid. Berättar mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0