Planering av utflytt!

Jag har börjat min planering av att lämna landet. Dock lär det inte ske innom den närmaste vecakn eller månaden. Men innom det närmsta halv året. Jag planerar att inte komma tillbaka, inte permanent. Kanske hälsa på familjen och vännerna som väljer att stanna kvar.

Men jag vill inte.

Jag orkar inte detta gråa  lagomland längre. Jag ångrar att jag inte gjorde detta de första jag gjorde när jag tog studenten, men nu har jag insett att jag vill detta mer än allt annat! Jag ska planera in i detalj och göra mitt bästa! Jag klarar ju detta, jag är ju såkallat vuxen, för det är man ju när man tagit studenten.

image5


Bild från helgens magnifika maskerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0