Lugnet efter, i och innan stormen

Nu har både mitt och mammas humör lugnat sig och vi pratar normalt igen utan att tårarna sprutar eller att ljudnivån är på max.

Planeringen av min helg verkar inte gå ihop som jag tänkt mig. Jag hittar ingen att sova hos, jag vet inte om jag orkar gå ut både fredag och lördag, eller jo det gör jag. Men jag vet inte om jag orkar med släktkalas hos mormor o morfar på söndag.

Jag hatar vädret! Det förstör alla mina planerade outfits. Jag har palnerat en hel mängd olika, men det ser ut som ett en overall och snowjoggers blir det ända rätt. WTF! Jag har ju ett par snowjoggers, kasnek man ska köra på dem, inte omöjligt liksom, och när man väl är på tivoli enligt planen åker klackarna på, men vart gör jag av dem nadra då. Shit vad många frågor som dök upp. Efter helgen, troligtvis söndag kväll utlovar jag en hel rad med bilder från spektaklet! Jes i do!

image8

Vi är vackra jag och min vän M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0