Life goes on

Vist går livet vidare, men när det känns som att man varit nere på noll känns det inte så roligt att behöva bygga upp livet igen. Jag tappade en del kontakt med mina vänner under denna tiden och även om jag vet att jag vill umgås med dessa, men att vi inte direkt har ångot att ge varnadra känns det lite, väldigt lite onödigt att ge dem för mycket tid.

Jag vill gå vidare med mitt liv och träffa människor som ger mig en massa kunskap, kan visa mig delar av livet och få mig att göra saker jag tycker om att göra.

Jag vet att jag vill resa, jag vill upptäcka världen. Så vi får väl se vart det bär av i  vår. Först några veckors jobbande och sen låter vi det bära iväg! Carro gjorde ju det så de ska väl jag oxå fixa! I am a superwomen, right!? Inte än kanske men mycket snart e jag det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0