I väntan..

.. på bättre tider tänkte jag berätta om besserwissern. Där jag jobbar hyr dem in personal, personal som tror att dem vet bäst och kan bäst. Så fort jag gör något säger man till mig:

"DU, jag brukar göra såhär, de e mycket bättre blablabla..."

Dem vet inte ens mitt namn utan kallar mig DU! Dem vet inte ett dugg. Fast nu ska jag inte vara på det jobbet o jobba förän på tisdag. Bra vist!?

Jo, jag väntar på att höra ifrån min fina vän, vi ska ta en cider, hälla i oss öl på bussen och sen på inflyttningsfest hos vår andra fina vän. Åhh, jag vill känna mig som 15 igen när man hälde i sig för mycket cider och aldrig kom längre än till toaletten. Vist va de en hemsk tid egentligen, men det var så mycket billigare och det hemskaste som man kunde råka ut för va ju när ens kompis blev kär i samma kille.

Nu ringer min mobil. badabambambadabambambadabambambaaaa!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0