Hur man skaffar sig huvudvärk

Jo skriv ett blogginlägg och råka radera det därefter. Försök komma ihåg allt skrivit i det. Håll på i en timme. Därefter har man garanterad huvudvärk.

Vad jag vill nå ut med var att jag vet varför jag har satt en gräns på hur länge man bör jobba med grejer som är tråkigt. Min gräns är 1 år, vad jag jobbar med nu kräver ingen intelligens och är inte så bra betalt. Men! Jag tjänar pengar för att kunna försvinna. Jag vill till varmare breddgrader. Sol och värme hade inte varit fel, en sådan ljummen sommar natt som det var vär denna bilden tog. Helt magiskt. Vi var 15 och satt och drack starkcider på min vänns balkong, bästemde oss för att rulla ångra varv i det våta gräset och kolla på stjärnorna och bara prata en massa strunt. Åhh, det pirrar i hela kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0