Valentino

Idag är det alla hjärtans dag, jag hade inte tänkt skriva om det egentligen, då jag känner mig gansak ensam, men så ibland känner man att man har dem fina vännerna. Dessa vänner som skickar ett litet sms eller en trevlig hälsning via msn. Kanske inte så personligt, men väldigt glädjande. Då får jag sådanna vibbar, jag inte känner mig ensam längre och inte längre känner jag en längtan efter en pojkvän eller flickvän,bra vibbar helt enkelt.

Jag gör inte det särskilt ofta, däremot känner jag längtan efter närhet, någons varma kropp elelr någons andetag. Känslan av att någon ger en den närheten som man verkligen saknar. Jag tror jg blir galen ibland utan denna närhet, det är dem dagaar jag kan stå och tänka tillbaka på människor jag myst i timmar med, när vi inte vill gå upp ur sängen eller när vi drar varandra tillbaka för att slippa bli ensamma igen. Ibland undrar jag om man kan leva ett helt liv utan någon närhet, jag är inne på min tredje månad och det är verklgien jobbigt. Ofta sover jag inte ensam, för det mest har jag övertagit min fars säng och sover i samma rum som min mor, gör jag inte detta sover jag gärna tillsammans med någon kompis och gärna i samma säng. Det är väldigt konstigt för sover jag helt ensam känner jag mig utsatt och lämnad. Fast jg gillar lite denna känslan. Jag gillar tanken på att jag är ensam i en stor lägenhet om fem år, dem ända som besöker den är nattkillen och singeltjejerna som jag förfestar med. Sen blir det inte mer seriöt förhållande liv för min del. Det är underbart!

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad med ett glas vin o bara ha de mysigt för mig själv.

Tatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0