hur skaffar man mer tid?

Denna helgen har varit perfekt, typ så bra som man inte tror att en helg kan vara. Jag älskar mitt liv när det är såhär! Jag har träffat arbetskamraterna, träffat vännerna, jobbat, lyssnat på bra musik, gett min första lapdance(det var så kul att jag tror jag ska ge fler), dansat som en galning, hävt en massa öl, träffat släktingar och sovit. Jag trro jag har sovit mindre än vad jag har festat, det är ganska illa egentligen, men jag har kommit fram till att om man ska leva sitt liv fullt ut får man nog skippa sömnen och det är jag berädd att göra. I alla fall på helgerna!

Rock n´roll!

Söndagskvällar är vilans kvällar så nu hoppar jag i säng och kollar på She´s all that. Hon e ju sjukt het!

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0