Äntligen!

Oj vad sjukt att jag glömt bort bloggen.. Nej de har jag inte. Jag har låtit bli att skriv, jag skriver ju så personligt o de e väl bäst att lägga ner ett tag när man e sårbar. Jag mest druckit te idag, med honung i. Jag har även ätit hönekaka med ost och jordgubbssylt(mammas hemmagjorda), allt detta frosseri för att jag är sjuk. Typiskt.

Dock är det träning imorgon och om man ska träna skadar det inte att vara fin. Jag har satt ihop en outfit från halens(eftersom Käthe har en fin tävling som faktiskt går ut på att sätta ihop en outfit från halens.) som mer än gärna skulle skutta in på gymmet med imorgon.

image12


Tatta! Vist hade man känt sig tjusig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0