Unhappieness

Inte ens shoppingen gjorde mig på bättre humör! Slösa bort mina hårt ihoptjänade pengar på saker jag vill unna mig själv. Nej fan vad illa!
Jag tror den där Macen jag kollade på innan idag hade legat fint på min säng just nu. Ska bara bestämma vilken storlek på skärm jag ska ha. Om jag väljer en 13" skärm kanske jag kan unna mig en vacker mobil, eftersom alla klagar på den nuvarande, eller en lite dyrare väska, eller ett par skor i klass dyrgrip! Väljer jag den större skärmen 15" kan jag sluta drömma och vara nöjd med vad jag har. Jäkla svårt val! Jag näst intill vägrar åka till Oslo utan dator! Kanske ska sova och se om jag kan bli något klokare.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Victor

Tycker allt du kan strunta i en dator, vad skulle den göra bättre än din nuvarande? Nej spar pengarna, åk till mig med ett annat land, bara för en vecka. Högstadieromantik, bad och värme? Sounds like a plan

2009-01-18 @ 20:44:49
URL: http://sundayblowjob.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0