Tankspriddhet

Vi pallade inte! Vi somnade efter 20 minuters filmkollande.

jag har jobbat som ett as idag och det visar sig hur trött man blir av att ha två jobb och en lägenhet att ta hand om. Jag skulle precis börja ta hand om bombnedslaget här hemma och upptäckte att jag glömt ta ut disktabletten ur påsen. Tydligen blandat ihop med det på jobb där man inte behöver det. På mitt andra jobb fyller man på med såp i källaren och det slipper jag tänka på. Tänk om jag varit så tankspridd att jag sagt åt kunderna att vi inte tog emot kontanter utan att bett dem fixa matkort i receptionen på cafét då hade dem nog blivit förvånade. Jag också för den delen.

Jag var upp om hos Kiwikillen idag och hämtade vkan. Fan vad jag är nöjd, han e supertrevlig oh typ perfekt! Vad det verkar som iaf.

Nu fortsätter jag ta hand om mitt bombnedslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0