Sicky sicky!

Fick precis ett sms av dalmasan som flyttade hem igår. Hon berättade att min kiwikille dejtat hennes syster. Jag hatar att världen är aldeldes för liten! Nu måste jag lämna honom bakom mig, dessutom har han inte hört av sig sedan i onsdags... Tecken på "inget intresse" eller svensk-party-jänte-hunter och jag gick på det. Hmmn.

Ikväll har vi inget alkohol i ådrorna, eller jag har inte. Love sipplar cider i daglig gubbstuksanda med fötterna på bordet och halv liggande i soffan, sexytime!

Kollade youtube innan och hittade en del godbitar, så idag känner jag för att kolla på Inga of sweden på hultan!


Kommentarer
Postat av: ida

puttesnutt! vad händer på nyår? sverige/norge? alla är fett tråkiga!! i need you!

2008-12-21 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0