Shopping vänner winnerbäck

Var på väla idag, men fan vad utplockat! Jag är trött på att springa omkring i alla affärer på mellandagarna och likväl gör man det vart år. Räddade en kjol och en finis väska och lite andra förnödenheter som inte var på rea. Men ska nog bara köpa en dator och kanske ny mobil också nu när jag e hemma sen e det slut shoppat.

Har varit hos M och A nu ikväll. Alltid mysigt att träffa gamla barndomskompisar, men fan, ibland borde jag följa mitt festhjärta istället! Nu sitter jag hos Ida och fixar nagler, sen ska vi kolla på Med solen i ögonen. Imorgon ska jag nog mest ta det lugnt och träffa Johanen, för honom saknar jag.



My love gets a lapdance, I want that too!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0