Nytt bandsläpp till Hultan!

För snart två veckor sedan köpte jag min biljett till Hultsfred. Jag vet inte om jag känner mig gammal för det, men fan vad underbart, Winnerbäck återförenas med Snoddas oh Regina Spektor ska ge min öron en orgasm. Jag tror att dessa dagar ska vara dem ända jag spenderar i underbara sverige. Annars vill jag glida runder i Oslo, Köbenhavn oh Magaluf. Men som med allt annat i mitt liv så förändras det konstant.

Jag har varit och handlat julgåvor idag. Massa massa finis grejjor till mina favorit flickor, så nu får vi se om jag kommer hem lagom till jul efterom något smartas tror tt jag vill jobba den dagen jag fyller 20! Ska flört lite med chefen imorgon för man kan ju inte komma hem julaftonsmorgon när man ska ha gäster dagen innan.



Vist är hon fin min Love! Jag älskar denna bilden på henne. Hon är lika vacker som höstens varmaste dagar.

Kommentarer
Postat av: ida

åh, du har alltså gått och blivit med biljett. jag hoppas på att jag också blir det under juldagen. miss you!!

2008-12-17 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0