Housewife!

Ikväll baka jag inför morgondagen. Ska nämligen stå för efterrätten och just nu står den i ugnen. Jag hoppas det blir bra! Jag sitter också och skriver ifrån min nya fina Macbook pro, mitt nya hjärta! Jag känner mig lite lyckligare! Jag kollade inte ens pappa i ögonen när jag sa att jag skulle ha pro, med den nya designen. Jag hörde bara hur han tog ett djupt andetag och funderade på hur han skulle kunna få mig att ändra mig, det var inte ens hans pengar som slösades på datorn, utan mina egna. Det har alltid varit mina egna! Bäst var när han frågade mig om jag tänkt på att datorn kostat mer än min älskade bil har gjort, det har jag inte tänkt på förrän nu... Oppps! 

Jag ska återgå till min bakning och sedan gå vidare till städning och packning för nu e det inte många dagar förrän jag åker hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0