He takes of her clothes now

Igår spenderade jag kvällen först med dem jag jobbar med och sen efter kilade jag hem till Kiwikillen om jag glömde berätta det. Har blivit mycket tid spenderat med honom senaste tiden. Får väl se vart det leder nu när jag snart beger mig hem för julferie. Och som planen såg ut så åker jag hem den 22 min underbara chef gråter sig nog till sömns ikväll eftersom jag inte jobbar den 23, dagen jag fyller 20, dagen innan julafton. Vem fan vill egentligen jobba då egentligen? Inte jag inte, jag ska dela ut alla julgåvor jag köpt och kosa mig sammen med min familj släkt oh vänner!

Dagens önskeban är: The killers mest för att jag vill se dem lagom nykter en gång oh våga rör mig utan att vara rädd för att falla omkull för jag är för full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0