Det är vist någon som är tillbaka...

Min dator slapp åka till doktorn. Istället sitter vi här i Oslo, vi med våra små skavanker. Jag har efter lång kamp tyvärr gått tillbaka i gamla spår igen. Jag tänker och räknar och funderar vad är tillåtet och vad bör jag låta bli. Jag borde tillåta allt och låtabli att tänka, men det går inte.

Imorgon ska jag på min perfekta date. För två veckor sedan smög en söt pojke upp vid min sida på KIWI (matbutik) och tyckte jag skulle äta lite kycklingfilé. Jag gjorde om han sa och därefter fick han både mitt nummer och många av mina tankar. Igår skickade han ett SMS om att vi bör festa lite imorgon, tyvärr följer inte drömmen sin gång som jag målat upp den i huvudet. Men lite härmlöst pussande kan inte skada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0