Den 25 december 2008

25 december är en hatälskad dag. Jag har en förmåga att bli bli ganska berusad och innan jag vet vad som händer har jag panik. Idag har jag ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig. Jag känner mig uppsvälld som en ballong efter julens alla frosserier...

och sen skrev jag inte mer på det inlägget igår. Idag är det 26 december, dagen då jag alltid har huvudvärk och undrar vad jag gjort dagen innan. Jag lyckades bli utslängd för att jag var för full därefter infinner sig en hemsk lucka på ett antal timma där inte heller mina kompisar vet vad jag gjort. BRA GJORT!


Ikväll tar jag det lugnt, men imorgon ska ni se, då e jag på banan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0