Christmas shapes up

Jag och Love planerar hemma vistelen. Det är så mycket att vi borde vara hemma ett år. Men det blir ju inte mycket mer än en vecka hemma. Jag börjar inbilla mig att jag ska spendera nyår i Köpenhamn, jag hoppas verkligen. En av mina flickor åker till fucking stockholm för att fira med sin fuking pojkvän (om du läser detta: ta inte illa upp, jag vill bara spendera lite tid ihop) en av mina pojkar ska spendera med sina andra vänner, mina andra sötnosar åker fan till Lanzarote och jag vet inte... Jag vill gå på bögklubb med en massa brudar och ha en underbar kväll som vi sent glömmer eller aldrig glömmer! Hon åker om mindre än tre timmar och jag åker om lite mer än ett dygn. Jag kommer hem den dagen jag blir 20 år fyllda för att sen längta till tillbaka hit. Jag tror nämligen jag kommer sakna det. Det fantastiska Oslo som jag en gång ogillade så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0