We will be almost famous...

Samtidigt som vi svängde upp på gården där 18-årsfesten hölls kom två fina människor gående. Den ena var Viktor och den andra var Anna.
Nästa vecka flyttar Viktor till London och jag till Norge, vilket betyder att jag inte ser honom eller många andra på väldigt lång tid därefter. Men när jag kommer tillbaka är troligtvis allt sig likt och inte så mycket förändrat, mest är det jg själv som mött och upptäckt nya saker och sidor, det ska iaf bli intressant.

Jag och Viktor ska nämligen bli famous, he will be a rockstar and I will be that beautful model on his right side. Ohhwell, it was a wonderful fairytale yesterday! And who knows, dreams can come true...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0