Klipp klipp

Jag mig i bilen för att äntligen få rättat till håret, så nu är det kortare och ÄNTLIGEN jämnare! Därefter sminkades jag och plåtades, bilderna får ni se senare. Den snälla och duktiga människan som rättade till mitt hår heter inte mindre än Maria! En eloge!




Ikväll har jag börjat packa ner mitt liv. Det är nämligen inte mindre än 5 dagar tills att jag flyttar till Norge. Det känns konstigt, hur packar man för att starta ett nytt liv liksom, ett liv som man tar med sig på en buss. Well, vi får väl se om vi klarar det, eller om vi måste fixa allting nytt när vi kommer upp. Iaf har jag en massa jag ska göra nu denna veckan och jag har ingen aning om hur jag ska lyckas, men nu ska jag skriva ett schema för dagen imorgon och hoppa i säng!

Och sist! Grattis som fan till min fina vän Johan Krafman som vann Mixmegapols tävling! Grattis grattis och inte minst grattis!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med o tävlar ^^

2008-09-02 @ 00:12:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0