Finna fann funnit!

Efter en hel dags städning har jag funnit mitt pass!!!! Yeahhhs...  Jag har också funnit en rosa spann som jag skulle plocka äpplen i, men de e ju MIN rosa spann så inga äckel äpplen i den inte. Jag satte den på huvudet istället. Och vi vet väl alla att det är bäst att städa utan kläder, alltså droppade jag tishan så fort jag kom hem. När jag skulle plocka äpplen droppade jag byxorna också eftersom det såg ut att vara sommar där ute. Det var det inte, och tacka gud för att mina grannar inte såg mig springa runder som den sträckgubbe jag ser ut som och flaxa med mina armar o ben var gång jag såg en geting! Dem hade nog flytta, fast de hade varit ganska skönt.


I tjänst för att plocka äpplen!


När jag väl var klar med städandet blev det lite spaning på internet efter: MIG SJÄLV. Kilade nämligen för bi L&L igår, där Ängeln visade nya C Book. Jag trodde jag skulle ramla baklänges när JAG satt klistrad på framsidan, hittar tyvärr inte bilden så ni slipper se mig.

Däremot hittade jag en fantastisk blogg, skriven av en hårdesigner och jag lovar att om jag bott i Luleå hade jag utan tvekan alltid låtit dessa personer skapa mitt hår!

Nu: Av med kläderna och damsuga källarna för att sen släppa allt där jag står och kila in i duschen.
Sen: Smutta på cider och fnissa med töserna när dem anländer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0