I´m gonna be on top!

En ny säsong av top model, tolv lyckliga tjejer gick vidare och tjugotre besvikna tjejer åkte ut! Ett bekant ansikte åkte ut och det var synd. Hon är vacker, men jag vet inte efter sett en nyplåtad bild på henne blev jag osäker! Man bör veta hur man ska använda sin kropp, på bilden ser honi nte ut att ha någon hals! Vilket är synd, hon har en lång vacker hals.
Det ska iaf bli intressant att följa dessa tjejers öde och kritisera dem vecka efter vecka!


Jag fick precis bilderna från en plåtning jag gjorde i sommar! Me like! Ska nog träffa den fotografen igen och får se hur det blir med dem andra plåtningarna. Hoppas jag blir frisk snart, annars vill jag inte boka in något, ser ju ut som ett mongo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0